.

Share |

.

Masukkan NAMA dan EMEL anda untuk dapatkan laporan PERCUMA!
Nama:
Email Utama:

Cerita motivasi minggu ini

Kali ini saya akan berkongsi dengan anda beberapa tips dan cerita kejayaan daripada mereka yang telah Berjaya menggunakan idea buat duit yang terdapat dalam ebook formula luar biasa.

“Saya fikir adalah menjadi satu kewajiban seorang untuk membuat wang sebanyak mana yang boleh, menyimpan sebanyak mana yang boleh dan memberi sedekah sebanyak mana yang boleh”
– JOHN D. ROCKEFELLER

Siapakah mereka ini dan apakah persamaan yang ada pada mereka:


# Jeff Paul, 37 tahun, hampir muflis kini seorang jutawan, mengumpul lebih US$ 25 Juta Dalam Masa 2 tahun, kini bersara dan tinggal di Bandar Chikago.
Dan Kennedy, 55 tahun tidak pergi ke kolej, kini seorang jutawan dan membuat seminar di seluruh dunia, kemudian bercuti atau menunggang kuda di Arizona.

# Ted Nicholas, 58 tahun bekas pekerja lombong, seorang jutawan , menolong menjual lebih US$400 Juta Produk, kini bersara dan tinggal di pusat peranginan di Swiss.

# Yanik Silver, 28 tahun mempunyai ijazah dalam pemasaran, tidak mahu bekerja di pejabat, bekerja hanya beberapa jam seminggu di rumah, selebihnya bermain bola tampar pantai di Aruba.

“ Sebelum saya menjawab soalan di atas, ingin saya bertanya anda soalan berikut:

· Adakah anda menghadapi masalah kewangan atau mahukan wang tambahan ?


· Adakah anda terpaksa melakukan kerja yang membosankan setiap hari


· Adakah isteri atau ibubapa anda berleter kerana tidak mempunyai wang yang cukup untuk kegunaan harian?


· Adakah anda tidak mempunyai masa dan wang untuk bercuti dan melancung?
Jika anda menjawab YA kepada soalan di atas, anda harus memikirkan untuk menceburkan diri dalam satu perniagaan yang terhebat di dunia! Kenapa, mungkin anda bertanya? Jawapannya ada kaitan dengan menjanjikan kebebasan kewangan seperti berikut:


1. Anda boleh mulakan dengan hanya beberapa ringgit-selalunya kurang daripada RM100.


2. Anda tidak perlukan pejabat ,pekerja-pekerja, mesin-mesin yang kompleks atau mesin yang canggih. Anda boleh jadi jutawan dalam ‘perniagaan kertas’


3. Anda boleh mulakan bisnes anda dari rumah sahaja. Dan anda boleh jalankannya dari meja makan!


4. Lebih mudah, anda boleh jalankan bisnes ini dari kampong, mukim, Bandar dan mana-mana sahaja! Ianya tidak membawa apa-apa perbezaan kepada pelanggan anda.

5. Anda boleh mulakan dengan produk yang anda idamkan selama ini atau anda boleh dapatkan produk daripada orang lain pada kos yang rendah dan jadualkan dengan untung yang besar.


6. Anda bebas daripada boss yang cerewet, takut akan diberhentikan kerja, gaji rendah, kerja lebih masa yang terlalu banyak, dan masa depan yang gelap untuk selamanya! Apa yang perlu anda lakukan ialah mengambil peluang dalam perniagaan yang paling hebat di dunia.


Ok lah... cukuplah untuk kali ini. Untuk mendapatkan pelbagai tips dan idea menarik, tempah ebook luar biasa sekarang juga di sini. Kod FB2783